20 meters fara.

Nu är jag tillbaks igen! Kvällen gick åt till kvällsdopp med Dante och hans gäng samt André. Mysigt. Sant är att jag badade i 20 meter djupt vatten. Kan ni tänka er vilken adrenalinkick att veta att man har 20 m ner till stadig mark? Tänk om jag hade fått kramp, då hade jag varit ganska körd! Eller hur, André? Ja, jag vet att du läser, du behöver inte ljuga !

Hehe imorgon då? Jo då har jag sovmorgon, som jag tror att jag skrev innan (?). Sedan sticker mor och systeryster på kryssning, så pappa och jag har FF hela helgen. SKÖNT! Förutom det har jag inte en aning om vad som händer faktiskt. Ska nog försöka att hinna med att klippa pappsi, det är dags nu. Han ser ut som en luffare i håret, hehe!

Allt för mig denna gången. Nu blir det till att gå och lägga sig, så sov sött underbaring !


Kommentarer
Postat av: André

Äh, Slottis simräddningsmästare var ju där. (Serri)

2009-08-08 @ 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0