Amen hallå

Hejsan hoppsan! Hur är det med er ? Jag mår faktiskt bra, trots omständigheterna. Har varit med Lina hela kvällen. Det var supermysigt. Först var vi ute med vovsingarna, Elliot och Linas Frodo, sedan stack vi ner till bo01 med coca och chubbe och satte oss ner för att prata om allt mellan himmel och jord. Det behövde jag verkligen och känner mig så lättad nu. Tack för du finns, gumman (om du läser här!).
Just nu sitter jag ju här och skriver samt terras av vänners oroliga frågor, hehe. I´m fine, darlings. Ska snart lägga mig och kolla på Paradise Hotel (me love)

Men vi hörs nog! pussen


En av mina personliga favoriter´från den bästa dansbands-serien EVERmade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0