En regnig stad och en sur Cassie

Tjenis alla mina få läsare!

Nu är jag hemma igen efter en... mysig.. kväll. Träffade först charlie och vi bestämde oss snabbt för att gå ut och träffa Viktor, Tobbe och Albin för att dra ner till Mösjö. Sagt och gjort. Vi stack ner för att låsa upp cyklarna och bege oss till där vi hade bestämt möte, slottis, men så  fort vi kom ut ur trappdörren möttes vi av rent ut sagt pissregn. Envisa som vi är trampade vi igenom Malmöstad ändå. Kom fram och såg ut som två blöta hundar. kunde vrida ur byxorna så blöta vi var!
Vi satt och väntade på att regnet skulle upphöra, men nej. Efter ungefär en timme stack alla förutom jag och Charlie dit ändå. Vi cyklade hem till Charlie. På vägen till Charlie cyklade vi igenom en pöl som såg rätt harmlös ut, men i mitten av pölen blev vi blöta om fötterna och hoppade av cyklarna. Vattnet stog då upp till knäna på oss. När vi väl var hos Charlie var vi jävligt nöjda med oss själva och satte på en skräckis (hehe), som var patetiskt. Minns inte ens vad den hette.

Nu ska jag gå och lägga mig och sura över att folk inte kan hålla vad dom lovar, sen imorgon ska jag tydligen upp halv nio för att ta hand om min lilla råtta, Elliot.

Puss på er gullungar!

Kommentarer
Postat av: André

Mösjö, var ligger det?

2009-08-04 @ 13:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0