Ensam hemma woho

Tja heto!

Jag är jävligt glad över min valp! Pågrund av honom får jag uppleva hela dagar för en gångs skull.. det är ju han som får upp mig på morgnarna. Just nu ligger han och sover i soffan. Jag lämnade honom där. Oopsie! Hehe nä, men vi ligger åter igen och kollar slaviskt på Mc Leod's daugthers, men jag tänkte vara gullig mot er och ta en paus för att uppdatera er.. hehe. Idag har jag vaknat, tagit hand om hunden och varit och handlat. Ingenting särskillt, men klockan är iförsig bara halv ett.  Föresten så har jag varit duktig idag och fyllt på min mobil med pengar!
Pappsi är och jobbar, Mamma och syster är i Copenhagen och shoppar, så jag är ensam hemma, men ingen ville dela min lycka över detta.

Nu ska jag gå och kolla på TV igen. Hörs lite senare!

Pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0