förträngt skvaller.

Hej hopp!

Nu är jag hemma och ikväll har jag träffat Karro och hennes kompisar Frida och Sofie (?). Iallafall så fick jag reda på lite saftigt snack, som jag har fått hört om innan, men som jag har glömt bort helt. Så imorgon ska personen i fråga konfronteras. Ska bli väldigt spännande att får höra personens försvar. Hehe!
At the moment sitter jag och kollar runt lite här på internet. Ingen större hit, men i brist på annat då. Det är väldigt kul att läsa bloggar där de sitter och hackar ner på massa kändisar och anklagar folk för massa roliga hemskheter. Det sjuka är att jag är så ond så jag tror på allt. Det som gäller nu är väl att jag ska gå och lägga mig och kolla lite på tv tills mina ögon inte orkar vara öppna mer, då ska jag sova.

Vilka läser min blogg? Det kan ni väl svara på! Tar inte så lång tid att skriva era namn i kommentar-grejset! Hehe...

Men puss och god natt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0