Fy fan.

Åh idag skriver jag mycket, men jag behöver det. Träffade nyss mamma ute i köket

Mamma: Har du fått bekräftelse om dom vill ha Gubben?
Cassie: Ja, dom hämtar honom imorgon.
M: Åh så sorgligt, är du inte ledsen nu.
C: Jo lite.
M: Då var det avsked idag då?
C: Yes.
M: Sista gången du träffar honom.
C: Mm
M: Vill du börja på Malmö rk nu till hösten?

Jag får spel på henne. Är det inte lite uppenbart att jag är ledsen, att jag aldrig kommer träffa honom igen? Sen att hon försöker ersätta honom med några jävla ridskole-äckelhästar. No, fetglöm. Jag ska starta karriär i soff-sittning och tv-tittning nu. Aldrig mer hästar, aldrig om jag inte får tillbaka min Gubelini en vacker dag, men hon menade säkert barra väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0