jourjobb

Tjena!

Idag har jag fått lite gjort iallafall. Slöat med hunden och kollat på McLeod´s daughters, sedan stack jag upp till stan för att kolla läget på salongen. Just då var där fullt upp, så jag fick tålmodigt cykla hem igen. Halvvägs började regnet spöa ner och det såg ut som jag hade tagit ett dopp i havet, hehe.
För två timmar sedan stack jag dit igen. Det vi kom fram till var att jag har praktikplats där (som jag visste innan) och att de vill ha mig där extra vissa dagar nu fyra veckor framöver. Härligt att tjäna lite pengar iallafall. Det hela kommer gå till så här att de ringer mig dagen innan de behöver mig, så man skulle kunna säga att jag är på jour under fyra veckor. haha.
Jaja puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0