Malmö festivalen this far.

Oj! Det var verkligen ett tag sedan. Tänkte snabbt uppdatera er om vad som har hänt de senaste dagarna, sen måste jag iväg.

Igår träffade jag Ellinoer. Klippte henne, sen gick vi mest runt tills jag följde henne till tåget. Senare på kvällen träffade jag Dante. Inget särskillt hände denna dag alltså.
Iförrgår var jag på Malmö festivalen med Pontan, senare på kvällen träffade vi "gänget" (Charlie, Viktor, Tobbe, Albin och Sebbe). Det blev en tidig kväll.
Lördagen var den roligaste kvällen på Malmö Festivalen hittintills. Jag och Lina stack till A.B för att fixa lite, sedan förade vi  hemma hos andra Lina och Daniel. Kortspel, musik och annat som hör till. Tog en taxi till Stortorget. Missade både Miss Li och Outlandish, men vi fick iallafall se Veronica Maggio och Timbuktu. Från denna kvällen finns lite bilder på min facebook under "bilder på mig".
Fredagen var sådär.. Träffade Ellinoer, förade, sedan var det mest till att springa runt och träffa massa folk. Ingen kul kväll med andra ord!

Nu måste jag dra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0