memorera aldrig telefon-nummer, vad ni än gör..

Det är skit att lära sig någons telefonnummer utantill, det blir OMÖJLIGT att stänga ute personen från sitt liv. Iallafall om man har så låg självkontroll som jag. Jag ska aldrig någonsin lära mig ett nummer utantill. Jag lovar er det. Tacka vet jag telefonlistor och snabbnummer på mobilen. Då är allt som krävs bara fyra knapptryck bort för att bli av med personen för all framtid. Namn-Val-Radera-Ja. Är nummret borta ur mobilen kan man aldrig höra av sig till personen igen, även ifall man vill det, kan man däremot numret, så är man körd (jag iallafall).

Vad gör jag då? Jo, förutom att slösa tid på onödiga livsfilosofier, så sitter jag och väntar på pappa som är ute med Elliot. Om en timme ska vi köpa pizza (idag igen) och kolla på MFF(mot?) samt sitta och tvinga mig själv att INTE höra av mig. Det ska bli väldigt mysigt, men jag kommer väl som vanligt få spatt i mina rastlösa ben och hitta på någonting efter en halvtimmes stillasittande. Åh, varför sitter jag hemma när solen lyser?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0