Tidiga morgnar..

Hej gullisar!

Åh glad blir man när man loggar in på bloggen och ser att André har kommenterat. André, min trogne, bästa läsare, som just nu sitter och trycker på uppdatera var tredje sekund eftersom jag har berättat att jag har skrivit om honom här i bloggen.

André om En regnig stad och en sur Cassie:
Mösjö, var ligger det?

Svar: Har redan svarat, men kan svara igen! Det ligger på ön. Hehe.

Idag har jag inte gjort mycket alltså. Blev väckt av mamma och råttan, som krävde passning, eftersom idag var mammas första jobbdag sen skolavslutningen, så då fck jag pallra mig upp i gryningen. Elliot och jag har spenderat morgonen i soffan. Först sov vi, sen kollade vi på Mc Leod's daugthers, ett av mina absoluta favoritprogram. Sedan åt vi. Elliot åt torrfoder och jag åt pasta med ketchup. Långrunda efter lunchen och hem för "ensam-hemma-träning".
När familjen kom hem gick jag och lade mig några timmar. När jag vaknade igen tog jag mig en dusch, sen var det middag. Glad blev jag när sötnos ringde mig, håller tummarna för att vi kan träffas ikvällan!
Jag har även tjänat lite pengar idag! Hjälpte mamma med att slinga utväxten. Lättförtjänta pengar, det gillas!

Nu ska jag inte tråka ut er mer! haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0