tjoho

Hej hopp!

Just nu sitter jag i skolan på svensklektion och "lyssnar" på när min lärare predikar om "EL". Rent ut sagt skittrist. Igår var jag ledig och då hjälpte jag mormor med katten. Han skulle till vet. och bli hälsosam. Trodde bara dom skulle klippa klorna, men katten sövdes ner och snaggades, klorna klipptes, vaccination och tänderna blev skrapade från tandsten. Efter vet. träffade jag Sebastian några timmar innan han skulle träna, när han stack var det dags för mat, Efter maten blev det mobilia med Pontan. Köpte mig en välbehövd kalender.

Iförrgår hade vi frisör hela dagen. Då fick vi träna lite på utväxtfärgning, folieslingor och att föna volym. Trött var jag på kvällen vill jag säga!

Nu ska jag anstränga mig och lyssna på Åsa, läraren.

Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0