Måndag

Hejsan !

Måndag idag. Kan man bli lyckligare? hehe. Skämtosido. Jag sitter i skolan och har matte, eller har rast just nu och fem minuter till. Vi håller på med grafer. Blir ni inte avundsjuka?

Helgen var en bra helg. Vet inte vad jag har skrivit om men i fredags slutade kvällen hos Lina med några av hennes kompisar, Kalle, Ellinoer och jag. I lördags var vi hos Ellinoer. Kalabalik, men skoj! Igår var jag på kalas hos min kusin, Marie, som fyllde 19 år. Grattis till henne! Sedan på kvällen träffade jag Lina och Ellinoer. Satt och åt skräpmat och kollade på TV bara.

Nu är det en heel vecka kvar till nästa helg (eller ja, fem dagar). Igår räknade jag ut att det är tretton dagar tills det är lov vilket betyder att det är femton dagar till julafton, mysigt eller vad?! Jag och Kalle fyller föresten en månad idag, grattis till oss eller vad ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0