oj vilket uppehåll!

Sannorligen! Jag har helt enkelt inte haft någon tid eller något större intresse av att skriva här, men mitt liv är som vanligt. Jag har haft en mysig jul tillsammans med släkt och vänner och nu ser jag framemot en hejdundrandes nyår. Var ska alla fira ? Själv ska jag fira i Kalles och Tobbes "lånehus" med massa vänner och nytt folk. Tror att det kommer bli perfekt.

Just nu sitter jag med André i hans rum (also known as bunkern då det ligger i källaren) och förbereder oss inför i övermorgon. Förhoppningsvis kommer Charlie, viktor och nadia(?) hit och joinar oss om en stund. Sen får vi som vanligt se vart kvällen för oss.

Nu ska jag spela tetris. Jag hoppas att vi hörs snart igen.. om jag inte förtränger min kära blogg once again!

Tusen julpussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0