En dag av klegga.

Hejhopp!

Fy fan vilken dag! Både jag och hunden har spytt ett antal gånger. Vaknade och åkte ut till gubelini med pappa och Elliot, påvägen dit blev lillen åksjuk och kräkte ner hela mig. Blev ett snabbt besök eftersom jag inte mådde helt bra. På vägen hem kräktes jag. Intressant, va?
Efter stallet åkte vi iallafall hem till farmor. Hon blev jättekär i Elliot och Elliot gillade henne..lite. Mer än vad han gillar mormor iallafall. När mormor kom hit, morrade han och skällde. Han vågade inte närma sig henne alls.
Kvällen har spenderats med Ellinoer i hennes brors lägenhet med chips, coca och TV. Så har min dag sett ut!
Just nu sitter jag vid datan (uppenbarligen), men snart ska jag gå och lägga mig i min varma säng. Den bara står där helt ensam, mysig, och väntar på mig, så varför inte?

Får se vad morgondagen har att erbjuda för skoj.

Pussisar, Cassie

(privat påminelse: Heal the world-micheal jackson, bra låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0