guess who´s back?

Hej hopp sötnosar! Nu är jag hemma från Korfu igen. Brun som det som kommer ut där bak är jag. Sitter just nu och väntar på att uppfödaren ska svara på mammas samtal, men hon är på någon tävling, så det tar lite tid.. Olidligt, vill jag säga er!

André, har fixat klippet, så du kan nog se det nu !!

Hur var min semester då? Jodå, varm är väl det ordet som passar bäst! Vissa dagar orkade man inte göra någonting pågrund av värmen, andra kunde man uthärda. Det mesta av tiden låg jag och pressade vid poolen eller på stranden, sen var vi inne i stan några gånger och shoppade lite. Köpte inte så mycket för jag vet att det alltid går i sönder så fort man hinner hem, men det blev ett par solbrillor, en sjal och en plånka! Jag tänkte lägga in lite bilder senare, för orkar inte nu!

Det känns som jag har en del att gå igenom på bdb, så får väl ta itu med det nu!

Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0