Nu kör vi igång igen!

Hej snuttegull!

Jag vet att jag itne har skrivit här på ett tag, men jag har helt enkelt inte haft någon tid över. Annie har ju varit här och det har varit fullt ös medvetslös hela tiden. Tänkte att jag skulle kunna sammanfatta det ni har missat lite kort.

Elliot har hunnit bli 14,5 vecka gammal och vi har alltså haft honom 4,5 vecka. Han har hunnit växa och blivit jättestor bara på den här tiden. Ska försöka lägga in någon bild på honom i slutet på veckan.
Under dessa två veckorna har Annie hunnit komma hit. Vi har varit på stranden, kvällsdoppat, festat, varit i stan, träffat gamla vänner, varit hos hästapollen, miljötränat Elliot, haft filmkväll och mycket mer. Vi har iallafall haft det jättemysigt och jag saknar dig redan bun !

Idag är det en tjej som ska provrida Gubelini. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Jag hoppas både på att det ska gå bra och på att det ska bli dåligt. Hade varit skönt att slippa, men samtidigt hade jag saknat honom något otroligt.

Nu sitter jag och kollar på Simpsons, ska väl gå in på BDB och samtliga bloggar. Har nog missat en hel del om jag inte har rent fel för mig. Ikväll ska jag klippa mimmi, min systers kompis och efter det har jag faktiskt ingen aning..
Puss så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0