roligt

André om hemmakvällar kan köra upp något.:
Haha nu hör jag av mig, sådär 24 timmar senare :p
Så du Ellinoer (rättstavat?) hade mysepysekväll, själv var man ute hos pappa så även när jag läste sms:et vid typ 03:00 tiden kunde jag inte komma :D
Men jaja även du har kusiner ute i Hjärup? Eller oj mina flyttade presis där ifrån men jaja dom brukade bo där :)

Svar: Haha jajjemen, du skulle varit med. E du i malmö imr? Vi tänkte dra ner till limhamnsfältet eller nåt. Japp, mina kussar bor där. Haha där ser man!


Jag måste bara dela med mig av dessa. Haha jag kan sitta i timmar och kolla på dem!




Lite kul är kanske också att jag inte har sett någon av filmerna

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0