Afternoon tea

Hej alla glad! Hoppas att någon vänlig själ läser här, hihi. Hur är det med er idag? Jag mår jättebra, helg och allt!
Idag har jag varit i skolan, som på de flesta andra vardagar. En kort sammanfattning av dagen är; "afternoon-tea", träffa M, städa i förrådet och busa runt.

Oj! Nu hinner jag inte skriva mer, återkommer efter maten.

Puss så länge



Såå! Det blev pizza bolognese. Pul, men nu är jag riktigt mätt! 

Jo, det jag ville ta upp var om att vara kompis med sitt ex. Fungerar det (ärligt talat!) för någon? Jag vet inte hur många gånger jag har hört/sagt: "men vi kan väl fortfarande vara kompisar?". Är jag kompis med något av mina ex? Nej, precis. Jag vet inte om det är såhär för alla, men det jag skriver nu är ur mitt perspektiv. Jag är inte människan som ofta bråkar, därför tar mina förhållande aldrig slut på grund av bråk, utan på grund av saker som jag stör mig på hos min pojkvän eller som han stör sig över hos mig. Den här "personlighetsstörningen", den kommer ju inte försvinna bara för man gör slut och man kommer fortfarande att störa sig på varandra vilket leder till att man inte kan fortsätta vara kompisar. Jag kan iallafall inte umgås med människor jag stör mig på. Jag blir bara otrevlig och det leder till bråk bråk bråk..

Haha gud, märks det att jag är singel och har för mycket fritid? Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra ikväll!

Sköt om er!


Den här har min kära vän ellinoer, t.v,  redigerat (som hon säger). Moget, va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0