Chillin'

Hejsan sötnos.

Nu är jag hemma från skolan. Alla var jättegulliga sagoféer! Just nu ligger jag här och kollar på "Real houswives of OC" (eller vad det heter) och försöker komma på något att göra, men borde dock vila mig en stund först för det tycker jag att jag har förtjänat.
Sommarlov imorgon alltså. Helt ofattbart och fucking otroligt. Det ska bli så grymt skönt att slippa plugg ett tag. Vad ska ni göra för att välkomna friheten? Själv ska jag först till skolan, hämta betyg och lite så, sen ska klassen ha picknik. På kvällen vet jag inte riktigt hur det blir om jag ska vara ärlig, men det löser sig säkert.

Anonym om Jag tycker faktiskt om pudlar:
Det var ingen ironi alls över bilden i förra inlägget(A) DU är riktigt fin ska du veta:)(A)

Svar: Haha tack! :) Vem är du?

Kommentarer
Postat av: Annie

sv. hehe tack gumman <3 o aa det var så lite :P har man bloggat i mer än 1 år så vet man ju ;)

2009-06-10 @ 21:11:45
URL: http://eiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0