Grattis Sis

hejsan hoppsan! Vilken trevlig dag det har varit idag. Trevligt folk, lycklig syster och god mat. Jag fick träffa massa nära och kära som jag inte träffat på länge och glad blev jag när alla gav mig komplimanger för mitt hår. "Oj! Är det Cassie? Jag kände inte igen dig. Ditt hår är jättefräckt. Verkligen, chict." Det var dessutom så härligt att se hur glada alla studenterna var och det får mig att längta ännu mer efter då det är dags för mig, men först måste jag ju lära mig mitt yrke fullt ut också.. Bilder från Cimpes student kommer när jag pallar lägga in!

Just nu ligger jag i min mysiga säng och hoppas på att någon ska ändra sig och ta en promenad med mig, men det verkar inte ut att bli så. Kommer sluta med att jag tar en snabb fem-minuters-walk och sen går in och lägger mig för att sova. Åh, vad jag i sånna här tillfällen önskar att jag hade en pojkvän som följer mig vart jag än går, men icke sa nicke. Det verkar som nån där uppe har bestämt att jag shall stay single for the rest of my life.

Nä, nu går jag ut, SJÄLV.

Pussisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0