härlig dag och en trött cassie

Hej sötnosar.

Tänkte skriva ett kort inlägg innan jag somnar. Trevlig dag som innehöll allt från stötar från hagstängslet, som verkligen fick mig att känna att jag lever till en dragen fader.

Först och främst: ett stort grattis till min kusin, Marie, som tog studenten idag. Om du skulle läsa här vill jag säga att du var så fin idag och att man verkligen såg din lycka! Och tack för en trevlig kväll med god mat. Efter blev det att jag stack ut för att träffa lite kompisar, en del nyktra, andra inte...

Har inga bilder på min kusin, så jag gör detta till ett inlägg utan bild helt enkelt. Imorgon får vi se vad lördag och sveriges nationaldag har att erbjuda, snack om mys med vänner, men vi får se!

(Johan om Här kommer bilderna från sis' student.:
HAHAHAHHAHAHHAHAHH
Du är utklippt från första bilden gumman:(
svar: Jag vet! men man ser iallafall mitt gulliga heffa-lår ;) )

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0