Here comes the sun.

Hej sötisar.

Hur är det med er? Själv är jag så glad över vädret! Även om det kunder vara varmare käns det sjukt bra att det ser himla härligt ut. Solen lyser och där är inga moln på himeln ( iallafall inte vad jag kan se från min säng haha). Funderar på att dra ut snart och hitta på något. Även om jag kände mig nöjd och duktig över min hemmakväll igår, så känns det som att jag mår bättre av att hitta på någonting.

Kalas hos Daniella idag då som sagt. Det var jättetrevligt, synd att vi var tvugna att gå där ifrån så pass tidigt bara. När vi kom hem stack pappa och köpte coca och godis till mig. Jag blev jättechockad över att han hade valt så gott godis. Alla mina favoritsorter, så det är vad jag spenderar min tid åt just nu; Coca och godis alltså. Nu är jag super-rastlös, så får snart gå upp och fixa mig..

Puss så länge, ska försöka uppdatera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0