I can't make it trough the rain..

OJ! Jag har helt glömt av min bloggis. Förlåt jag vet att ni har saknat mig, men jag har faktiskt inte haft så mycket att skriva om ändå. Trevlig kväll igår, tack Charlie-baby.

Idag har jag vaknat sent, vilket var supermysigt. Stack till stallet inte långt efter jag steg upp. Regn, regn och ännu mera REGN är ord som jag skulle vilja beskriva denna hemska dagen med. Egentligen vill jag bara sova och glömma bort att jag har levt idag.

Imorgon ska jag på kalas hos daniella som har fyllt 18! Stort grattis till dig. Tack även för kommentaren, jag blev jätteglad! Och till Annie: Hade velat att du var med igår också, men snart ska vi festa tillsammans igen.

Pussisar, nu kommer jag inte på mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0