Intresseklubben?

Hejhopp!

Nu har varit ute och gått/tänkt och jag kom fram till att min blogg nog inte är sådär jätteintressant. Jag är inte sådär jätteintresserad av mode och lägger inte upp bilder med "dagens klädsel", jag bryr mig inte heller något om politik, inte heller om hur jag äter.. eller jo, mitt koncept är att jag får äta sånt som är svårtuggat= bryts ned långsamt av magen. Nu, tillexempel äter jag djungelvrål och dricker coca cola (för jag har kommit fram till att coca innehåller säkert brunt socker och det är ju bra?). Om jag inte hade varit jag hade jag nog läst denna bloggen eftersom det kan vara kul att läsa om hur andra i ens ålder tänker och vad dom spenderar sitt liv åt. Lite sådär smått stalker-aktigt av mig kanske.. Jag stalkar mig själv, creepy. Sen har ni ju faktiskt fått ett hårvårdstips och härlig musik också!
Jag hade tänkt att skriva lite om frisörutbildningen på John Bauer gymnasiet dessutom, men det får bli till hösten för just nu består alla våra lektioner av utvärderingar, städa klassrum, fika och leka lekar. Inte jättekul att läsa om kanske.

Vad tycker ni?
Återkommer kanske med ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Annie

jag läser din blogg gumman :D

2009-06-09 @ 07:20:23
URL: http://eiiinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad fin bild:$

2009-06-09 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0