Jag tycker faktiskt om pudlar

Heej gullungar!

Åh vad glad jag blir när jag loggar in på min blogg och ser gulliga kommentarer! Fortfarande vet jag inte hur man svarar, så svarar väl här då!


Annie  ([email protected]) om Intresseklubben?:
jag läser din blogg gumman :D

Svar: haha tur att nån gör det! :)

Anonym om music, baby:
älskar sommaren!

Svar: det gör vi nog allihopa, tror jag!

Anonym om Intresseklubben?:
Gud vad fin bild:$
Svar: haha tack tack, men jag anar ironi.


Hur glad jag nu än blir när ni kommenterar blir jag ännu gladare när ni berättar vem ni är! Idag fick jag akut rycka in och ta Gubelini. Vi hade supermysigt trots regnet. Sedan fick jag kvällsfodra till alla hästar. Snacka om giriga! Dom stod och sparka, så att väggarna nästan trillade ihop, i en kvart innan dom insåg att jag inte tänkte ge dom någon mat förän dom lugnade ner sig. Dumma djur (alla förutom min väluppfostrade lilla pålle, som stod helt stilla och väntade, puss på dig)
Jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva om idag, förutom att jag just nu ser ut som en pudel i mitt hår. Lockade det inför imorgon och ska försöka ta någon bild och lägga upp här i bloggen.. Nu tror jag att jag ska gå och nanna. Imorgon ska jag vara en söt sagofé hela dagen och Sagofen(min klass) ska spöa Gullhår(tvåorna) i sjukampen. Det ska bli jätteskoj! Puss och god natt. (Lägger upp en bra låt som ni kan lyssna på medans ni saknar mig!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ingen ironi alls över bilden i förra inlägget(A) DU är riktigt fin ska du veta:)(A)

2009-06-09 @ 23:32:00
Postat av: Annie

när du ska svara på ngn inlägg får du gå in på denns blogg och skriva en kommentar och så börjar du kommentaren med sv.

om människan inte har ngn blogg kan det bli lite svårt att svara men då kan du ju göra som du gjort nu ? :P puss <3

2009-06-10 @ 07:40:13
URL: http://eiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0