kommentarer.

Hej gullis!

Igår fick jag höra av en killkompis: "Snygg, snyggare, Cassie", då blev jag glad. Senare fick jag en annan "komplimang" utav Johan då han jämnförde mig med en katt: "Du är alltid så aggressiv, Cassie. Men du är iallafall söt!" Jag tror att jag försöker skippa den negativa delen av Johans observation. Det är ett bra tips att ta andras kritik och göra den positiv. Finns det någon som hela tiden berättar för dig hur ful du är t. ex; ta det som avundsjuka. Sedan finns det den typen av människor som säger något (ex. "Du är så otroligt fin!") sen tar tillbaka det med ett klassiskt "äh, jag skoja bara!" My ass, att du skojade.

Idag läste jag om "Glamour stiletto run 2009". Det lät jättekul! Det är en tävling där man ska springa 100 m i skor med klackar. Reglerna är att klackarna måste vara minst 7 cm höga och 1,5 cm breda, att man måste vara kvinna över 18 år och att du inte är elitlöpare. Tanken var ju inte att jag skulle delta i detta, men runt omkring finns andra aktiviteter som: bli sminkad hos maybelline, styla dig själv och bli fotograferad i PUB´s tält och andra roliga grejer. Det trista är att det utspelar sig i Stockholm, men om här är någon från uppåtlandet som läser, så är detta ett tips. 12-13 juni, kom ihåg det.

Fördelar med att vara blondin:
Man behöver inte mycket smink för att få fram sina drag.
Det finns alltid något att skylla på. "Va? Jag fattar inte. Jag kan inte hjälpa att jag är blond.
Att man kan använda torrschampo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0