Lev livet.

God morgon sötnosar!

Jag skulle egentligen varit i stan just nu, men min kära kompis har inte hört av sig, så jag ligger hemma och slappar istället. Jag såg nyss ett program om en kille som har MS (en sjukdom när en viss del av nerven skadas vilket leder till att hjärnan inte alltid kan skicka signaler till musklerna). Jag blev så sjukt arg av att se det. Den här killen var så arg och så jävla negativ. Det är klart att det är fan inte skoj att få en sjukdom som MS, men man ska leva livet ändå, eller hur? Allt han berättade om var hur dålig han är och så jämnförde han sig med något som hör hemma i en källare. Deprimerande, minst sagt. Mitt tips: Lev livet medans ni kan och blir ni sjuka eller hindras att leva livet, sök stöd hos nära och kära och fortsätt bekämpa komplikationerna med lycka.

Vad händer idag då? Jo, sitter här och väntar på att pappa ska komma hem igen, då ska vi till Gubelini. Ikväll blir det mer student. Den här gången är det min kusin, Maries tur. Ska bli trevligt! Sen beroende på när jag kommer hem därifrån, blir det kanske att dra ut med lite kompisar, får se.

Kramiz, cas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0