Moleoskopi

Hejsan!

Slutade tidigt idag, 09.50 för att vara exakt. Jävligt skönt, nu har jag hela dagen för mig själv.

Just precis nu, medans jag sitter och väntar på att min pasta ska bli klar, kollar jag på en film och gör en moleoskopi(Moleoskopi, att avläsa en persons karaktär genom att studera hans födelsemärken. Användes även som spådomskonst och sorterar idag under ämnesområdet divination, Enligt susning.nu) på mig själv.

Min födelsefläck på vänster kind tyder tydligen på att jag är: seriös, flitig och ambitiös och det på höger säger framgång. Tillsammans säger dom att jag kommer få framgång efter hårt arbete.
Jag har även ett under ögonbrynet, det säger att: jag är ihärdig, att jag kommer att få ett lyckligt äktenskap och att jag bör akta mig för åska och matförgiftning.
Det på vänster käke säger att: jag är kritisk och bör se upp med hälsan.
Märket på hakan står tydligen för att: jag är samvetsgrann, har sunt förnuft och konstnärlig talang. Gör alltid det bästa av situationen och blir klokare med åren.

Jag vet inte riktigt hur mycket jag tror på det här, men det känns som om vissa grejer stämmer och det är lite läskigt.
Nu säger spisen att min pasta är klar, hörs senare!

Over and out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0