Party like a rockstar

Hej snygging.
Jag fattar inte det. Sommarlov. Igårkväll låg jag och tänkte på hur mysig julen är. Jag är konstig!
Skolavslutningen var mysig. Först betygsutdelning, jordgubbar och allsång med alla frisörerna. Sedan samlades hela skolan i matsalen för att se lärarna uppträda. Dom var så söta. HIP´s gosskör, we love them haha (hip= hälsa och idrottsprogrammet). Efter det skulle jag.. hem? Hem för att inte komma tillbaka på 10 veckor. Hur bra känns inte det på en skala? Typ supermegabra.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Funderar på att vila mig ( det är ändå 2,5 timme tills jag ska ut med mamma), men det kommer inte gå för jag är föruppspelt inför ikväll. Fast jag är iförsig jävligt trött. Somnade inte förän halv tre igår och då skulle jag upp klockan sju imorse. Enkel matematik: 4,5 timmes sömn.

Kramis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0