sista bloggen, jag lovar!

Hejsan!

Jag heter Cassie och är 16 år (född 92). Jag har haft en jävla massa bloggar rent utsagt, men jag har aldrig varit särskillt aktiv med att skriva i dom, men nu gör jag ett nytt och sista försök. Skiter detta sig, så bör jag helt enkelt inte ha någon blogg. Från det ena till det andra, just nu håller jag på att utbilda mig till frisör. Jag läser på John Bauer gymnasiet i Malmö, där jag även bor. Jag har två år kvar på min utbildning, sedan är det alltså dags att ge sig ut i arbetslivet, pirrigt att tänka på imed att detta året har gått så fruktansvärt snabbt.

Nog om mig, har ni några frågor om mig, är det bara att fråga på, men jag är inte sådär jätteintressant. Lever ett helt vanligt tonårs-liv... och som alla andra studerande ungdomar längtar jag efter sommarlovet något enormt. Det är faktiskt bara nio dagar kvar till dess. Vad händer summer 2009 då? Jo, den 19 juni åker jag med mina föräldrar till Korfu, en grekisk ö. De senaste åren har mina föräldrar blivit helsålda på Grekland. Vi har hunnit åka till Rhodos, Cypern, Kreta, Kos och Korfu snart då, va. När jag kommer hem är det dags att hämta min efterlängtade vove, en liten Chinese crested valp (som ännu inte har något namn, så i bloggen kommer hon benämnas som valpen). Hon är världens goaste hund. Sen runt den 15 juli kommer min favorit- Annie hit och ska bo hos mig i två hela veckor. Underbart, va? Vi kommer ha det supermysigt. Vad ska ni hitta på i sommar?

Kramisar, Cassie. ( lägger upp en bild på mig och en bild på valpen här under)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Omg så söt valpen va :o :o

2009-06-03 @ 08:31:30
URL: http://hestfluga.blogg.se/
Postat av: den coole(H)

AAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAGAD blev det den svarte? :)

2009-06-03 @ 15:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0