sista skoldagen

Hej gullungar!

Jävlar i det vad jag längtar till imorgon just nu. Dagen kommer att se ut såhär:
08.30 Skolan för skolavslutning
14.00 Jensens Böffhus med mamma
(17.00 lämna tillbaka felix tröja)
17.30 blir det hem till charlie för att fira hela natten lång!
 
Ikväll har jag umgåtts med Chali. Vi kollade på matchen. Go Sverige, 4-0. Sen stack vi till BK för jag blev akut sugen på cheeseburgare. Jag är förövrigt superduktig på att övertala min lille vän. Jag hjälpte ävet charlie med att bära in alla hans datagrejer så att vi har musik i storarummet tills imorgon.

Förlåt för ett tråkigt inlägg (men jag bjuder på en bild, så det jämnar ut sig), nu ska jag nog lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och göra mig riktigt vacker. Jag saknar föresten min Elibeli.

Pussis.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Du är så himla söt :)

2009-06-11 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0