Studentdagar

Hejsan! Jag tycker att det går ganska bra med min blogg den här gången, eller vad tycker ni? :)

Idag är ingen vanlig dag, för idag tar min kära syster studenten! Just nu sitter hon förmodligen och steker på champangefrukost, medans vi här hemma sliter så att svetten rinner. Ja, alla förutom jag asså. Jag ställde dock upp på att gå och handla olivolja (och coca till mig).

Om cirka tio minuter kommer Johan hit så ska jag klippa till honom lite inför ikväll, då han också ska på studentfest. Stress stress, men jag ska nog hinna allt.

Stort grattis till min älskade syster som har slitit igenom dessa jobbiga skolår, Grattis. Jag skriver nog lite senare igen!

Pussisar.



Jag och min syster, Cimberly (nyår 2008-2009)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0