svimfärdig och odödlig.

Hej sötnos!

Idag har jag inte skrivit pågrund att jag är sjuk och att jag känner mig som jag har blivit misshandlad. Hela kroppen värker, ont í huvudet och feber. Just nu mår jag dock lite bättre eftersom jag tog en ipren för ungefär en halvtimme sedan.

Idag har jag varit hos gubelini. Vaknade klockan två och mådde hur bra som helst. Hela vägen dit mådde jag bra, förutom att jag var lite trött. När jag väl kom dit började jag kallsvettas och gjorde snabbt det jag skulle, red inte för jag vet hur jag blir när jag mår sådär. Tog mig snabbt in till oxie och mådde sämre och sämre ju närmre jag kom bussen. Sedan fick jag sitta och vänta på bussen i femton jävla minuter. Jag blir så sur på att bussarna går så sällan som de gör! På bussen satt jag sjukt trångt med min väska och min barbackagjord (som för övrigt är till salu) och höll på att svimma var femte minut och spy var tionde (jag var NÄRA!). Det jag vill ha sagt är att det suger att inte kunna sms:a och fråga pappis om han kan hämta mig, var så nära på att dö.

Resten av kvällen har jag mått skit ända tills jag gick med på att ta tabletten. Det suger att det aldrig finns något att göra när man vill och kan, sedan när man är sjuk ringer Johisen och vill ha balkongkrök. Typiskt mig att tajma sånna här dagar..

Svar till Annie: Jag längtar också gummis <33

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: André

Ont i huvudet? Feber? Kallsvettas?

Kanske vår gode vän Douglas lämnat en present hos dig :D

2009-06-17 @ 03:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0