Typisk svensksommar.

Glad midsommar finis!

Idag har jag varit vaken sedan 10, tillochmed hunnit med hästen, klippt pappa, städat och packat lite till. Om typ 15 timmar sitter jag på flyget till Grekland, lite ångest.. men det blir säkert kul! Jag ska inte vara så negativ som jag är.

Usch, vad ska jag skriva om? Vädret? Jag blir seriöst deprimerad! Skitfint när jag vaknade imorse, men nu är det mulet som fan. Blir förmodligen värre och värre ända tills jag ska ut och då kommer det vara som värst. Sen imorgon, när jag är framme i Grekland, så kommer ni typ ha 30 grader här. Typiskt. "jag hade i alla fall OTUR med vädret.."

Nä nu e jag fan för sur för att skriva. Puss. Firar man midsommar i andra länder än Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0