jag vill inte att "sommaren anars ska bli helvete"

 09-test.
gör det , anars blir din sommar helvete!


OM DIG
Namn - Cassie Nilsson.
Bor - Malmö.
Syskon - syster cimberly.
Ålder - 16.
Född - 1992.
Ögonfärg - grön.
Sko storlek - 38
Höger eller vänsterhänt - Höger.
Stjärntecken - våg.
Hårfärg - blond.
Födelseort - Malmö.

DAGENS..
Låt - Eeka Mouse- Wa-do-dem.
Saknad -  coca cola och chubbe..
Kläder - mjukis
Smink -  just nu inget.
Underkläder - trosor och bh?
Mat - ingen än.
Köp - vilka krav denna listan ställer! vaknade nyss
Göra sen - inte en aning. träffa karro.
Godis - låt oss göra detta till en godis-fri dag.
Pinsamaste - Att mina föräldrar fortfarande sover (13.47)

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - har aldrig i hela mitt liv plockat svamp.
Tycker du om godis - Som fan.
Hur många gånger i veckan äter du godis - 3 gånger kanske
Äter du oftast nyttig mat - Mjaa
Du ger mycket komplimanger till andra - ja
Är du nöjd med ditt förnamn - Nje, vill byta från Cassandra till Cassie
Du tycker att du själv är smart - så klart
Vad är det sämsta hos dig - att jag inte kan svara på denna.
Vad är det bästa hos dig - att jag aldrig skulle såra någon med flit.
Har du bra självförtroende - nja det varierar från dag till dag.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - vet inte, räknat med skolan så blir det väl 4 timmar.
Du tycker om att vara med tjejer - nä
Känner du dina grannar - nej
Vad har du för färg på dina underkläder idag - ljusblå/röd/vit.
Äger du några Björn Borg kalsonger- inga faktiskt.
Hur många ?- zero
Är  du en Björn Borg-fjortis ? - det skulle jag inte vilja påstå
Använder du BH? - yes.
Gillar du skolan? - nja, vissa stunder.
Har du någon gång skolkat - yes.
Spelar du något instrument - nä, spelade blockflöjt.
Sporter/aktiviteter har du gått i - simhopp, konståkning, gymnastik, ridning.
Har du några tatueringar - ne det har jag inte.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - haha jag räknar!
Tycker du om djur - usch och fy nej, jo klart..

BRUKAR DU...
Sova - aldrig.
Ta mediciner du inte borde ta - haha nej
Röka - nej
Snusa - naj
Skada dig - inte med vilje nej.
Klä dig i svart - hatar svart.
Lita på folk - nje, beror sig på vem.
Skada dig med flit -  haha nej.
Drömma mardrömmar - inte med mening.
Gå i skolan - aa
Gå i kyrkan - haha aldrig.
Ljuga - brukar skulle jag inte vilja påstå.
Vilja dö - aldrig ska jag dö.

NÄR...
Åt du senast - nyss faktiskt. Tog en paus och hämtade en macka
Läste du ut en bok senast - 2 månader sen?
Köpte du något senast - i torsdags.
Vad? - olivolja och coca cola
Svor du senast - igår.
Sjöng du senast - igårkväll.
Klagade du senast - igårkväll klagade jag på kylan
Klantade du dig senast - minns inte.

HAR DU...
För många vänner - haha nej. kan man ha det?
Förföljelsemani - haha what?
Någon annan psykisk sjukdom? inte vad jag vet, nej hihi.
Skadat någon? har jag säkert.
Färgat håret - tusen gånger typ.
Några piercnings - öronhängen?
Några tatueringar - fortfarande inte.
Egen dator - Ja, två st ;)
Gjort bort dig rejält - haha säkerligen

ÄR DU...
snäll - snällast
Snygg - snyggast
Söt - sötast
Kort - kortast. nje, 165.
Klantig - klantigast


Kommentarer
Postat av: Challe

hahahhahahahha xD skojar du med ( Röka - nej ) :D:D:D

2009-06-06 @ 21:12:50
Postat av: Johan

hahahahahhahahahah xD Charlie du måste skoja att du läste igenom hela?:D:D:D :/

2009-06-06 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0