Alkohol och blondinbella

Hej! Nu är jag hemma igen och tänkte skriva ett inlägg till. Jag vet att jag skriver väldigt mycket, men det skadar väl inte? Just nu skriver jag mest för att jag inte vill somna och lite för att jag vill komma  till andra sidan på min blogg.

Jag har nyss varit ute med Johan (som inte var helt spiknykter, om jag inte misstar mig?). På vägen hem tänkte jag på alkohol och minns att jag såg ett klipp från en debatt mellan blondinbella och en alkoholnisse (http://www.youtube.com/watch?v=VQDv557y96c). Ämnet var då såklart, alkohol, och nissen kritiserade blondinbella för att basera sin blogg på alkohol. Detta var tydligen inte bra eftersom hon "är en förebild för många unga tjejer". Min åsikt är att ungdomar börjar dricka för att de vill och inte bara för att blondinbella gör det. Ungdomar dricker och detta är bara för nissar som honom att inse. Fjantigt och onödigt att ta upp detta i media.

För övrigt vill jag poängtera att jag endast har läst Blondinbellas blogg en gång och det var för att kolla om detta stämmer. Det gjorde det såklart. Jag kom även fram till att hennes blogg är den mest tråkiga och fantasilösa bloggen ever.

Jag tänkte även på att jag inte alls har skrivit något om min lille häst i den här bloggen och det borde jag kanske eftersom han är en väldigt stor del av mitt liv och att han betyder otroligt mycket för mig. Jag lägger in en bild på honom för att kompensera detta. Nu ska jag surfa runt lite på internet innan jag somnar.

Puss och kram, ses på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0