Who's the man?!

Hej gullungar.

Ähe du skojar med mig! Jag hade skrivit ett inlägg, som försvann sedan, envis som jag är, skrev jag om det, men då försvann fan ta mig det också, så nu skriver jag ett snabbt inlägg för jag orkar inte skriva om.
Idag är jag riktigt nöjd med mig själv. Jag känner mig sjukt vuxen. Vaknade vid 10( jag brukar vakna vid 14 när jag är ledig), sedan fixade och mig och stack till salongen för att fixa praktikplats. Det gick jättebra. Eva ville även ha mig där fler dagar än varannan torsdag under en period.
Min temperatur ligger idag på 36,9 grader. Jag håller stenkoll på den för att jag är livrädd för att den ska stiga som den gjorde igår. Det var läskigt vad snabbt den steg. Minsta ökning idag kommer leda till en tablett och hemmakväll, för jag vill inte vara sjuk nu när jag ska iväg.
Idag ska jag packa och vänta på att mamma ska komma hem och ringa uppfödaren. Det som saknas i mitt liv just nu är en liten valp så att jag har någon annan än mig själv att ta ansvar för. ( Kanske även en söt pojkvän, men jag ska inte ställa för mycket krav på mitt liv)

André om svimfärdig och odödlig.:
Ont i huvudet? Feber? Kallsvettas?
Kanske vår gode vän Douglas lämnat en present hos dig :D

Svar : haha jag tänkte faktiskt på det, men nu mår jag bra så tror inte att det är någon fara..

Puss, Cäss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0