Ystadmys

Hej gullisar!

Nu är jag hemma igen. Har ju varit på landet (Ystad) hos ellinoer. Hon har ju flyttat dit nu och deras nya hus var jättefint och supermysigt. Det blev en trevlig kväll som innehöll film, valpar, öl och gin & tonic och bubbelbad. Kom hem igen till Malmö runt 20.30 och då stack jag ut med Charlie för att göra ingenting, men det är alltid lika kul att träffa dig, gubben!

Just nu sitter jag i mitt nystädade rum och äter poppisar, dricker coca cola och kollar på mitt favoritprogram, scrubs. Ska kolla runt lite på internet och sedan ska jag sova.

Nu är det bara 4 dagar tills jag drar till grekland, 18 dagar tills vi hämtar voven (som vi förmodligen ska hälsa på på torsdag!) och ungefär 28 dagar tills Annie kommer hit. Får hoppas att det händer något kul innan jag åker iväg, någon fest eller något, jag behöver ragga upp nån söt kille.

Vi hörs imorgon. Sov sött!

Senaste bilderna på valparna. Nu spelar det ingen roll för mig vilken det blir för alla är lika underbara, visst?

Kommentarer
Postat av: Annie

fyfan vad jag längtar tills jag kommer ner asså :D

2009-06-16 @ 13:58:47
URL: http://eiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0