back to school

Hejsan hoppsan!

Jag döör över skolans internet asså. Hade nyss skrivit ett långt inlägg, så händer nåt med internet. Blir man inte lika glad varje gång? Iallafall, som ni säkert förstår sitter jag i skolan och tycker synd om mig själv. Tänk er att ni inte har varit i skolan på två veckor, sen tvingas ni gå dit. Det gör ont i hela kroppen ska jag berätta. Just nu har jag praktisk marknadsföring. Vi har ingen lärare, så har typ ingenting att göra och här är så kallt så ni inte kan tänka er. Mina fingrar är som isbitar, kan knappt röra dem. Så det är ett under att jag för en gångs skull skriver och att jag gör det just nu. En positiv grej är att jag inte kommer frysa så mycket när jag sen går ut. Det märks ingen skillnad i temperaturen...

På torsdag ska jag vaccinera mig mot svininfluensan. Jag och Kalle såg "dom kallar oss mods". Det är en film om två knarkares uppväxt/liv och när de visade sprutor i filmen rös jag i hela kroppen. Imorse kom skolsköterskan in och påminde oss om vaccineringen och då tänkte jag på alla dessa sprutor och blev helt matt. Ska ni vaccinera er? Jag gör det för alla barns, gamlas och HIV-smittades skull. Iförsig tycker jag att HIV-smittade får skylla sig själv lite, men man kan väl vara snäll någon gång, eller? Nu ska jag göra vettigare grejer.

Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

kom ihåg att du kanske skulle praktisera på tors;)Du skulle ringa på onsdag!! Hoppas allt är bra.. kram kram

2009-11-02 @ 20:38:25
URL: http://emelieparstam.blogg.se/
Postat av: emelie

kom ihåg att du kanske skulle praktisera på tors;)Du skulle ringa på onsdag!! Hoppas allt är bra.. kram kram

2009-11-02 @ 20:39:42
URL: http://emelieparstam.blogg.se/
Postat av: Kalle

Haha Kenta rules!

2009-11-03 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0