helg åter igen.

Hejsan!

Nu är det ungefär 1 timme och en kvart kvar tills att det är helg. Sitter och har engelska just nu och lyssnar på toto- africa gör jag.

När jag kommer hem ska jag träffa älsklingen, sen ska vi möta upp Ellinoer och åka hem till henne, där ska jag färga hennes mammas hår, sen får vi se vad vi gör ikväll.

Jag tänkte skriva vad jag har gjorde förra helgen också, mest för mig själv, som sagt.

I fredags var vi(jag Kalle och Ellinoer) hemma hos Lina och på lördagen var jag och Kalle på Jockes 19-års fest ute i Svarte/Ystad någonstans mitt i ingenstans. Av mig och Kalle fick Jocke en guldfisk som heter Batman.

I bless the rain down in Africa
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0