Jag lever för helgen.

"Sluta drömma om det ljuva livet, vi kommer aldrig vara med om det"

Jag älskar sannerligen Håkan Hellström mest av allt i denna värld, nästan. Underbart bra är han iallafall och nu har jag suttit och lyssnat på honom i.. äh jag orkar inte räkna, sedan klockan halv nio och klockan är nu tio i elva.
Det är fredag idag, precis som inte alla redan visste det. Vad händer idag gott folk? Jag och Kalle ska iallafall till stan efter jag har slutat skolan och ikväll blir det förmodligen att vi ger oss av till Annestad och hem till Ellinoer, sen får vi se vart kvällen för oss. Jag, och jag tror att jag pratar för både mig och alla andra medelsvenssons, behöver ha det jättekul ikväll. Jag ska iallafall ha det så kul som jag aldrig har haft det vad som än händer.
På lördag så bär det av till Ystad. Jocke fyller år och det ska såklart firas. Det känns som jag har en härlig helg framför mig och vädret är fint! Hörde på radion idag att det skulle bli 9-10 grader och solsken. Det ser ut att stämma och det är fan inte illa pinkat av novembermånad...

Nu är det snart lunch och jag tänkte hinna med att läsa lite innan dess.

Puussisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0