sammanfattning

Hej hopp!

Hur är det? Själv mår jag fin fint. Har ännu en härlig vecka framför mig. Jag är ledig både imorgon och på onsdag, så varje dag jag är i skolan blir typ som fredag. Härligt!

Har haft fullt upp hela helgen! I fredags slingade jag Ellinoers mamma, sen satt vi där och myste; jag, Ellinoer, Kalle och ellinoers mamma. På lördagen var jag och Kalle på 50 års fest hos Kalles pappas kompis. Där var fullt ös medvetslös ska jag säga er! 180 pers har jag för mig att Kalle sa. 40+ nästan allihopa förutom jag, Kalle och Viktor, men det vart skoj ändå. Igår (söndag) var jag ute på långrunda med voven, sedan julskyltning och Jensen´s böffhus med familjen. Avslutade kvällen hemma hos Lina med filmmys.

Efter skolan ska jag till IKEA, sen ska jag nog träffa Lina och gänget!

Pussar


Kommentarer
Postat av: Kalle

De var min gudfar baby!

2009-12-03 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0