alla har vi våra egna sätt...

Okej. It´s official. Min utväxt is gone! Det känns bra, men jag ser ut som en helt annan person. Lär väl vänja mig än en gång!

Alla har sina egna sätt att klara dagen efter att ha blivit dumpade. Själv har jag två sätt. När jag är så ledsen att det är outhärdigt, stänger jag ute allt och plågar mig själv genom att inbilla mig att jag är ensammast i världen, att ingen älskar mig och så sätter jag på de värsta kärleksfilmer jag kan tänka mig och tänker att det där hade kunnat vara jag. Att gråta mig själv till sömns är också något som inte är helt vanligt.
När jag känner lite lindrigare sorg, brukar jag göra en makeover på mig själv. Egentligen är det inga stora grejer, typ plocka ögonbrynen lite annorlunda, klä mig i kläder jag inte använder annars osv. Jag brukar göra detta för att inbilla att alla vill ha mig så att jag inte behöver leva ensam mycket längre. Just nu sitter jag här med väldigt väldigt oroväckande ögonbryn samt med en scarfs i håret. I dessa perioderna tvingar jag även någon stackare att låta mig göra en extreme makeover även på dem. Jag ska klippa av min systers hår imorgon samt färga det åt henne. Jag är då elak.

Ikväll var jag och Johan på bio. Vi såg "final destination" (tror jag den hette). Den är i 3D och var den första skräckisen jag någonsin sett på bio. Gissa om jag var rädd. Missade typ halva filmen för jag satt och håll för ögonen. Jag brukar annars vara iskall mot skräckisar, men denna. USCH! Ni borde se den och se den gärna på bio. Det ökar spänningen. Glöm inte 3D-brillorna!

Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0