BlondinCassie haha!

hej sötnosar. Sitter hemma hos andré nu och bloggar. Vi har börjat så smått inför kvällens aktiviteter.
André, är min bästa och trognaste läsare och I love spending time with him. Förutom andré är ellinoer här och sitter och kommenderar oss om att byta kanal och predikar om förhållande och massa sånt. Vi har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra ikväll, så vi låter oss föras med tiden och se vad som händer.

Nu sitter Ellinoer och kallar mig mig blondinCassie och då går jag igång så nu ska jag skriva skit om henne. Hon sitter också och klagar om att vi är tråkiga, men i verkliga fallet så är det hon som är sjuukt tråkig och dessutom så har hon hår mellan sina lår. Shhh! "ellinoer, ellinoer, ellinoer, har hår mellan sina låår" hehe nej skämt åsido hon har inte hår mellan sina lår, hon är min ohåriga snutta! Nu ska jag vara social och verkligen umgås med mina underbara älskade kompisar!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej Cassie du är inte med :)

2009-10-17 @ 00:06:44
URL: http://bobolinas.blogg.se/
Postat av: ellinoer den coole

aaaa jag kan konstatera att jag har inget liv och därför valde jag att läsa din blogg. den kvällen var förövrigt en av de lyckligaste kvällarna i mitt liv,gissa varför?! ahaha skjut mig. hahaha

2009-11-12 @ 00:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0