Come let's pray for the weekend, babe.

Nu är det engelska lektion och "bara" tre timmar till helgledigt. Jag har glömt att skriva om vad jag gjorde igår ju. När jag skriver om vad jag gör/har gjort är det mest för mig själv, för att jag ska komma ihåg vad jag har gjort med mitt liv, så vill ni inte läsa det så tvingar jag inte. Vi kan göra såhär att när jag ska berätta om vad jag har gjort/gör, så kan jag berätta det. Jag kommer glömma det, men jag kan anstränga mig att komma ihåg.

Igår var jag iallafall på salongen. Där gjorde jag det jag brukar göra. Det vill säga; schamponera kunder, sopa golv, svara i telefon, diska, plocka fram färger och kundkort. Utöver det vanliga fönade jag vågor i 1,5 timme. Vilket kändes som en kvart eftersom det är så kul. Jag gjorde även en uppsättning på emelie, en av de som jobbar där. Fick ta en hel del kritik vilket tog ganska hårt, men eftersom vi inte har hållt på så mycket med uppsättningar, så var det bra dålig kritik för mig. Jag behöver tips om vad som gör mina uppsättningar bättre. Så i det stora hela var det bra för mig. Det känns härligt att mina handledar verkligen tar tid till mig och att de vill mitt bästa. Man kan inte lära sig själv att bli frisör.

Denna helgen vet jag inte riktigt vad som kommer hända. Skulle egentligen på 18-årsfest, men det blev inget med det, så nu har jag en hel helg på mig att göra vad fan jag vill. Hur härligt är inte det?! Jag var och köpte folie på lunchen förresten. När jag kommer hem så är prio 1 att slinga mammas utväxt, sen får jag se var tiden för mig.

Nu ska jag delta i disskutionen om skottlandsresan.

Puss på er.



Bild till vänster: en sån här rulle köpte jag. 200 kr för 250 m folie!
Bild till höger: Elvis worned the shit out of his waves. ( ungefär såhär ser fönvågor ut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0