dåligt minne.

Hejsan hoppsan och godmorgon.

Klockan är typ 9 och jag sitter på dagens första lektion, stil- och kulturhistoria. Vi håller på med Franska revolutionen och meningen var från början att vi skulle skriva om kläder, frisyrer osv som människorna hade under denna tiden, men försök själv att hitta någonting om detta. Vi fick sitta och skriva om händelseförlopp, bakrund och följder till själva händelsen istället.. vilket jag har gjort minst en gång innan. Jaja, ska inte klaga. Vi hade kunnat bli tvingade att skriva om kläder och allt det där trots att vi inte hittade någonting. DET hade sugit riktigt hårt.

Igår träffade jag André ute i kylan. Det var riktigt kallt och vi satt och värmde varandra medans vi pratade om gamla minnen. Eller ja, inte så gamla. Vi diskuterade vad vi hade gjort det senaste 5-6 helgerna och det är läskigt vad dåligt minne man har när man tänker efter. Jag tackade mig själv för min blogg och nu har jag bestämt mig för att riktigt anstränga mig och skriva varje dag, så att jag kan gå tillbaka sen och läsa vad jag verkligen har gjort med mitt liv.

Jaja nu ska jag hitta på någonting vettigare..

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0