Det gör ont att sakna.

Jag hatar att sakna. Jag saknar något minst en gång i timmen(det är 12 gånger på en dag!). Det finns så mycket att sakna och det gör så ont. Just nu så sitter jag här och saknar slottis för ovanlighetens skull. Tänker tillbaka på hur bra jag egentligen trivdes och på hur många kompisar som jag inte ens har sett sedan nians skolavslutning. Sorgligt. Ibland önskar jag att jag hade allt som jag har idag plus allt som jag hade då och sen hade jag bara velat stanna tiden och leva så för alltid. Fast helst hade jag velat ha fint, varmt väder också och så vill jag ha tillbaka gubelini och Bumbie. Usch det är hemskt vad mycket man vill ha som man aldrig kommer att kunna få.

Det jag ska göra nu är att bara njuta av mitt liv, jag ska inte sakna mer utan jag ska leva varje dag så jag känner att jag har fått ut det mesta av den. Jag lever såhär att jag ångrar aldrig det jag gör, utan det jag inte har gjort. Så nu ska jag börja göra allt jag känner för. Åh va jag ska leva. Jag ska leva så mycket att jag inte hinner märka att jag har blivit gammal förän jag dör!

Tänk på det: Lev så ni slipper sakna!

Puss, cassie




Kommentarer
Postat av: Lina

Love you <3

2009-10-14 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0