.

Fan jävla pissmög. Får man lov att svära på internet? Jag gör det i vilket fall. Hehe jag förstår inte hur man kan vara så egoistisk att man använder en människa för att glömma en annan och sen bara krossar människan man har användt? Det handlar om dålig uppfostran tycker jag. Eller dåligt uppförande rent ut sagt (för jag vet att du innerst inne är underbar).

Mest sur är jag på mig själv för att jag är otroligt lättlurad och att jag beter mig väldigt omoget när jag inte är balanserad uppe i huvet. Jaja, i'm movin' on although det gör jävligt ont i mig och hela mitt hjärta, nä hela jag, skriker nej.
Jag ska trotsa mig själv och mitt hjärta (som förövrigt håller på att skrumpna ihop till ett russin och dö av all sorg). För en gångs skull ska jag riktigt plåga mig själv och låta det va. It' wasn't ment to be, helt enkelt. Jag tycker om honom så mycket att jag inte vill utsätta honom för mig. Jag tänker inte vara självisk. Inte denna gången..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0