Free day number two

Hejsan!

Usch vad det är skönt att vara ledig. Klockan är bara 14 och jag har redan hunnit vakna, äta frukost, klippa av min systers hår och gått på långrunda med hunden. Jag har absolut ingenting vettigt att skriva om just nu. Min hjärna e rent tom. Det är faktiskt jätteskönt att slippa tänka en stund.

Snart ska jag gå och spela hög musik samt fixa till mig inför dagen. Har just nu gårdagens smink hehe, inte jätte charmigt. Jag var så trött igår när jag kom hem så att jag inte orkade tvätta bort det.

Senare idag ska jag träffa Johan och Ellinoer. Får se vad vi hittar på. Är riktigt sugen på att göra något ofantligt roligt då jag måste få mina tankar på annat håll än vad de lägger ner mest tid på nu... Jag vet inte mycket just nu, men jag vet att idag ska jag vara jättevacker.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0