frisörlektion ahora.

Hej igen. Nu sitter jag på frisörlektion. Vi har precis skrivit prov. Det var lekande lätt asså. Första frågan var "beskriv en lus" hehe. Jaja, skönt att ha det avklarat iallafall. Just nu har vi en genomgång om ergonomi på arbetsplatsen. Jag känner att vi har gått igenom det ganska många gånger, så jag kan detta ganska så bra. Det har att göra om vilka hjälpmedel vi kan använda oss av och hur vi ska använda dem för att minska belastningen.

Det blir stan idag igen efter skolan (tror jag om jag inte förstod det fel). Denna gången med Ellinoer. Mysigt. Dagarna känns mycket bättre när man verkligen utnyttjar tiden istället för att bara sitta hemma och tråka. Att bara sitta och tråka är det bästa sättet att bli rent deprimerad och det håller ju inte nu när jag har bytt till en bättre, mer positiv livsstil. Wiho! Jag har aldrig mått bättre.

Over and out, cassie

Kommentarer
Postat av: Alexandra

auw tack gumman :) visste inte du hade blogg =) Följer den nu hihi :) puss

2009-10-06 @ 15:12:17
URL: http://absolutlexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0